У адпаведнасці з Законам аб абароне правоў спажыўца ў апошняй рэдакцыі і пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14 чэрвеня 2002 года №778 гадзіннікі адносяцца да групы тавараў, якія не падлягаюць абмену:
Тэхнічна складаныя тавары, якія маюць гарантыйны тэрмін і ў тэхнічным пашпарце (дакуменце, які яго замяняе) якіх маецца адзнака аб даце продажу. Так як ГАДЗІННІКІ адносяцца да груп тавараў, якія не падлягаюць абмену або звароту, мы як Кампанія-Прадавец не абавязаны па законе прымаць назад спраўны тавар, калі ён па нейкіх прычынах не падышоў пакупніку.
Калі ж у пакупніка ёсць прэтэнзіі да дабраякаснасці тавару і яму не падабаецца, як працуе гадзіннік, пакупнік абавязаны звярнуцца ў сэрвісны цэнтр па адрасе, пазначаным у гарантыйным талоне.
Вы можаце вярнуць або абмяняць рамяні і бранзалеты, набытыя праз інтэрнэт-краму hvilina.by, на працягу 14-ці дзён з моманту іх атрымання, пры ўмове, што яны знаходзяцца ў такім жа стане, у якім былі дастаўлены (няма слядоў эксплуатацыі, арыгінальная ўпакоўка з усімі этыкеткамі і ахоўнымі плёнкамі не парушана).
Вяртанне і абмен тавару (разам з дакументам, які пацвярджае факт куплі) ажыццяўляецца пакупніком асабіста або з дапамогай перасылкі пасылкай на адрас: Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, пр. Машэрава 11, пам. 1, 220013.
Тавары, набытыя са зніжкай, абмену і звароту не падлягаюць.