Free shipping worldwide from 200 BYN

PUBLIC OFFER

Перад тым, як скарыстацца паслугамі нашай інтэрнэт-крамы www.hvilina.by, калі ласка, уважліва прачытайце дадзенае пагадненне.

 

Публічная аферта (Прапанова) Інтэрнэт-крамы hvilina.by аб продажы тавараў.

  1. Асноўныя паняцці

1.1. Наведвальнік Сайта — асоба, якая прыйшла на сайт www. hvilina.by без мэты размясціць Заказ.

1.2. Карыстальнік – фізічная асоба, наведвальнік Сайта, які прымае ўмовы дадзенай Публічнай аферты і жадае размясціць Замову ў Інтэрнэт-краме hvilina.by.

1.3. Пакупнік – фізічная асоба, якая наведала Сайт і / або зарэгістравалася на Сайце з мэтай ажыццявіць Замову і / або куплю Тавару, фізічная асоба, якая аформіла Замову і / або куплю Тавару з дапамогай інтэрнэт-крамы hvilina.by.

1.4. Прадавец — ТАА “Гадзіннікавая мануфактура Хвіліна”. Юрыдычны адрас – Рэспубліка Беларусь, 220029, г. Мінск, пр-т Машэрава 11, пам. 1.

1.5. Інтэрнэт-крама – інтэрнэт-сайт, які належыць Прадаўцу, размешчаны ў сетцы Інтэрнэт па адрасе www. hvilina.by, дзе прадстаўлена інфармацыя пра Тавары, прапанаваныя на продаж, а таксама ўмовы і парадак выбару, замовы, аплаты, атрымання і звароту Тавараў Пакупнікамі.

1.6. Тавар – складанатэхнічныя і іншыя тавары, выстаўленыя на продаж на Сайце.

1.7. Сайт – hvilina.by.

1.8. Акцэпт аферты – поўнае і безадгаворачнае прыняцце Пакупніком умоў гэтага Дагавора.

1.9. Замова – належным чынам аформлены запыт Пакупніка на набыццё і атрыманне Тавараў, выбраных на Сайце.

  1. Агульныя палажэнні.

2.1. Заканадаўчыя акты, у адпаведнасці з якімі рэгулюецца парадак продажу тавараў праз інтэрнэт-краму:

  • Грамадзянскі кодэкс Рэспублікі Беларусь;
  • Закон Рэспублікі Беларусь ад 9 студзеня 2002 г. № 90-з “Аб абароне правоў спажыўцоў”;
  • Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 15 студзеня 2009 г.
  • № 31 “Аб зацвярджэнні правілаў ажыццяўлення рознічнага гандлю па ўзорах”;

Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 22 ліпеня 2014 г. № 703 “Аб зацвярджэнні Правілаў продажу асобных відаў тавараў і ажыццяўлення грамадскага харчавання і Палажэння аб парадку распрацоўкі і зацвярджэння асартыментнага пераліку тавараў, асартыментнага пераліку прадукцыі грамадскага харчавання”;

Пералік нехарчовых тавараў належнай якасці, якія не падлягаюць абмену і звароту (Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 14 чэрвеня 2002 г. № 778  «Аб мерах па рэалізацыі Закона Рэспублікі Беларусь “Аб абароне правоў спажыўцоў”», у дзеючай рэдакцыі).

2.2. Сапраўдная Публічная аферта, а таксама інфармацыя пра Тавар, размешчаная на Сайце, з’яўляецца Публічнай афертай у адпаведнасці з Грамадзянскім кодэксам Рэспублікі Беларусь. Акцэптам сапраўднай аферты (Дагавора) – прызнаецца афармленне Пакупніком Замовы на Тавар у адпаведнасці з умовамі сапраўднай аферты.

2.3. Сапраўдная Публічная аферта змяшчае ўсе істотныя ўмовы для заключэння Дагавора рознічнай куплі-продажу і з’яўляецца публічнай афертай у адпаведнасці з Грамадзянскім кодэксам Рэспублікі Беларусь. Дагавор рознічнай куплі-продажу лічыцца заключаным з моманту афармлення Пакупніком Замовы на Тавар у адпаведнасці з умовамі сапраўднай Публічнай аферты і прыняццем Замовы на Тавар Прадаўцом.

2.4. Наведвальнік/Карыстальнік/Пакупнік сваімі дзеяннямі, накіраванымі на афармленне Замовы і набыццё Тавару, выказвае сваю згоду з умовамі сапраўднай Публічнай аферты. У выпадку нязгоды Наведвальніка / Карыстальніка з умовамі сапраўднай Публічнай аферты, Замова і набыццё тавару на Сайце не могуць быць зроблены, а такі Пакупнік абавязаны пакінуць Сайт. Дагавор, які складаецца на падставе акцэптавання Пакупніком сапраўднай аферты з’яўляецца дагаворам далучэння, да якога Пакупнік далучаецца без якіх-небудзь выключэнняў і/або агаворак.

2.5. Умовы сапраўднай Публічнай аферты могуць быць зменены Прадаўцом у аднабаковым парадку шляхам размяшчэння новых умоў на Сайце. Новыя ўмовы Публічнай аферты ўступаюць у сілу з моманту іх размяшчэння на Сайце Прадаўца, калі іншае не ўстаноўлена ўведзенымі  Правіламі. Умовы сапраўднай Публічнай аферты не могуць быць зменены Пакупніком у аднабаковым парадку.

2.6. Калі Пакупніком і Прадаўцом дадаткова не ўзгоднены іншыя ўмовы, чым тыя, што выкладзены ў сапраўднай Публічнай аферце, то да адносін названых асоб прымяняюцца ўмовы сапраўднай Публічнай аферты, а таксама нормы заканадаўства Рэспублікі Беларусь у частцы неўрэгуляванай палажэннямі сапраўднай Публічнай аферты. Факт афармлення Замовы Пакупніком з’яўляецца безумоўным фактам прыняцця Пакупніком умоў дадзенага Дагавора. Пакупнік, які набыў тавар у інтэрнэт-краме Прадаўца (аформіў Замову Тавару), разглядаецца як асоба, якая ўступіла з Прадаўцом у адносіны на ўмовах гэтага Дагавора.

2.7. Пры рэгістрацыі на Сайце і/або афармленні Замовы Карыстальнік паведамляе Прадаўцу свой e-mail і нумар тэлефона і тым самым дае згоду на выкарыстанне названых сродкаў сувязі Прадаўцом, а таксама трэцімі асобамі, якія прыцягваюцца Прадаўцом з мэтай выканання абавязацельстваў перад Карыстальнікамі/Пакупнікамі, у мэтах ажыццяўлення рассылак рэкламнага і інфармацыйнага характару, якія змяшчаюць інфармацыю пра зніжкі, маючых адбыцца і дзеючых акцыях і іншых мерапрыемствах Прадаўца, аб перадачы Замоў Пакупніка для дастаўкі, а таксама іншую інфармацыю, непасрэдна звязаную з выкананнем абавязацельстваў Прадаўца ў адпаведнасці з умовамі сапраўднай Публічнай аферты.

  1. Прадмет Публічнай аферты

3.1. Прадметам сапраўднай Публічнай аферты з’яўляецца прадастаўленне Прадаўцом Наведвальніку / Карыстальніку магчымасці набываць для асабістых, сямейных, хатніх і іншых патрэб, не звязаных з ажыццяўленнем прадпрымальніцкай дзейнасці, Тавары, прадстаўленыя ў каталогу Інтэрнэт-крамы па адрасе www.hvilina.by.

3.2. Гарантыйны тэрмін на Тавар паказваецца Прадаўцом у картцы адпаведнага Тавару на Сайце Прадаўца.

  1. Рэгістрацыя на Сайце

4.1. Рэгістрацыя на Сайце ажыццяўляецца з дапамогай ўкладкі Рэгістрацыя шляхам уводу дадзеных Пакупніка ў прадстаўленую на Сайце форму рэгістрацыі.

4.2. Рэгістрацыя на Сайце не з’яўляецца абавязковай для афармлення Замовы.

4.3. Прадавец не нясе адказнасці за дакладнасць і правільнасць інфармацыі, якая прадастаўляецца Карыстальнікам пры рэгістрацыі.

4.4. Карыстальнік абавязваецца не паведамляць трэцім асобам лагін і пароль, названыя ім пры рэгістрацыі. Пакупнік самастойна нясе адказнасць за ўсе магчымыя негатыўныя наступствы, у выпадку перадачы лагіна і пароля трэцім асобам. У выпадку ўзнікнення ў Карыстальніка падазрэнняў адносна бяспекі яго лагіна і пароля або магчымасці іх несанкцыянаванага выкарыстання трэцімі асобамі, Пакупнік абавязваецца неадкладна паведаміць пра гэта Прадаўцу, накіраваўшы адпаведны электронны ліст на адрас: info@hvilina.by.

4.5. Зносіны Карыстальніка / Пакупніка з аператарамі Call-цэнтра / менеджарамі і іншымі прадстаўнікамі Прадаўца павінны будавацца на прынцыпах агульнапрынятай маралі і камунікацыйнага этыкету. Строга забаронена выкарыстанне нецэнзурных слоў, лаянкі, абразлівых выразаў, а таксама пагроз і шантажу, незалежна ад таго, у якім выглядзе і каму яны былі адрасаваныя.

  1. Тавар і парадак здзяйснення пакупкі

5.1. Заказ Тавару афармляецца Пакупніком у адпаведнасці з працэдурамі, названымі на Сайце ў раздзеле Як замовіць.

5.2. У выпадку адсутнасці замоўленых Пакупніком Тавараў на складзе Прадаўца, апошні мае права выключыць адсутны на складзе Тавар з Замовы і / або ануляваць Заказ Пакупніка ў выпадку, калі ўсе заказаныя Пакупніком Тавары адсутнічаюць на складзе Прадаўца. Аб выключэнні з Замовы Пакупніка Тавару, адсутнага на складзе, і / або ануляванні Замовы Пакупніка ў адпаведнасці з умовамі гэтага пункта, Прадавец інфармуе Пакупніка з дапамогай накіравання адпаведнага электроннага паведамлення на адрас, паказаны Пакупніком пры рэгістрацыі на Сайце і / або афармленні Замовы, альбо з дапамогай вуснага паведамлення аператара Call-цэнтра па тэлефоне, пазначаным Пакупніком пры рэгістрацыі на Сайце і / або афармленні Замовы Тавару.

5.3. У выпадку выключэння з Замовы Пакупніка Тавару, адсутнага на складзе, і / або анулявання Замовы ў адпаведнасці з п. 5.2. сапраўднай Публічнай аферты, грашовыя сродкі, аплачаныя Пакупніком за выключаны Тавар і / або ануляваную Замову, падлягаюць вяртанню Пакупніку спосабам, якім Тавар быў аплачаны, ці іншым спосабам па меркаванні Прадаўца ў адпаведнасці з сапраўднай Публічнай афертай.

5.4. Пасля афармлення Замовы на Сайце менеджар, які абслугоўвае дадзены Заказ, па тэлефоне, пазначаным Пакупніком, удакладняе дэталі Замовы, узгадняе даступныя дату і спосаб атрымання, а таксама даступны спосаб аплаты Пакупніком Тавару, прадастаўляе іншую інфармацыю па просьбе Пакупніка ў межах сапраўднай Публічнай аферты.

5.5. Пасля ўдакладнення дадзеных менеджарам, які абслугоўвае Замову, інфармацыя аб Замове, Тавары і ўмовах аплаты і атрымання Тавару накіроўваецца Пакупніку на электронны адрас, пазначаны апошнім пры рэгістрацыі на Сайце і \ або пры афармленні Замовы.

5.6. Пакупнік нясе поўную адказнасць за прадастаўленне няправільных звестак, што пацягнула за сабой немагчымасць належнага выканання Прадаўцом сваіх абавязацельстваў перад Пакупніком. Кожны Бок гарантуе другому Боку, што валодае адпаведным правам і дастатковым аб’ёмам дзеяздольнасці, а роўна ўсімі іншымі правамі і паўнамоцтвамі, неабходнымі для заключэння і выканання гэтага Дагавора.

  1. Парадак дастаўкі Тавару

6.1. Дастаўка і атрыманне Тавару, замоўленага Пакупніком у hvilina.by, ажыццяўляецца наступнымі спосабамі:

6.1.1. З дапамогай дастаўкі Тавару кур’ерскай службай дастаўкі на адрас, пазначаны Пакупніком пры афармленні Замовы.

 Дастаўка Тавару ажыццяўляецца на працягу тэрміну, названага ў картцы Тавару на момант афармлення Замовы Пакупніком і яго пацвярджэння па тэлефоне менеджарам Прадаўца. Больш дакладныя тэрміны і час дастаўкі ўзгадняюцца менеджарам, які абслугоўвае Заказ, і Пакупніком па тэлефоне пры пацвярджэнні Замовы. У некаторых выпадках тэрмін дастаўкі можа быць павялічаны Прадаўцом, пра што Пакупніку паведамляецца па тэлефоне і / або па электроннай пошце.

6.1.2. Пасродкам самастойнага атрымання тавару ў аддзяленні РУП “Белпошта”.

6.2. Даступнасць спосабаў атрымання Тавару, названых у п. 6.1. сапраўднай Публічнай аферты, Пакупніку вызначаецца hvilina.by у аднабаковым парадку. Пакупніку паведамляецца аб даступных яму спосабах атрымання Тавару па электроннай пошце і / або па тэлефоне менеджарам, які абслугоўвае Замову. Пакупнік мае права выбраць любы даступны яму спосаб дастаўкі Тавару. Тэрыторыя дастаўкі Тавараў, прадстаўленых на Сайце, не абмежавана межамі Рэспублікі Беларусь.

6.3. Пры дастаўцы службай дастаўкі, Тавар уручаецца Пакупніку альбо трэцяй асобе, пазначанай пры афармленні Замовы ў якасці атрымальніка (далей — Атрымальнік). Пры немагчымасці прыняцця Пакупніком і / або Атрымальнікам Тавару, які падлягае аплаце з дапамогай наяўнага разліку ў момант дастаўкі, Замова можа быць перададзены асобе, якая можа даць дадзеныя Замовы (нумар адпраўлення і/або Прозвішча, Імя, Імя па бацьку Атрымальніка / Атрымальніка), а таксама аплаціць кошт Замовы ў поўным аб’ёме.

6.4. У мэтах недапушчэння выпадкаў махлярства і ў мэтах забеспячэння належнага выканання абавязацельстваў Прадаўца перад Пакупніком, курьер, які ажыццяўляе дастаўку, пры ўручэнні папярэдне аплачанага Тавару Пакупніку і/або Атрымальніку, мае права запатрабаваць ад апошняга дакумент, які сведчыць асобу Пакупніка і/або Атрымальніка, а пры атрыманні Тавару прадстаўніком – даверанасць адпаведнага прадстаўніка, а таксама пазначыць тып і нумар прадастаўленага Пакупніком і/або Атрымальнікам (яго прадстаўніком) дакумента на квітанцыі да Замовы. Прадавец гарантуе канфідэнцыяльнасць і абарону персанальных дадзеных Пакупніка і Атрымальніка.

6.5. Пры прыняцці Тавару ад курьера Пакупнік і / або Атрымальнік абавязаны агледзець дастаўлены Тавар і праверыць яго на адпаведнасць заяўленай колькасці, асартыменту і камплектнасці Тавару, а таксама праверыць цэласнасць упакоўкі. У выпадку адсутнасці прэтэнзій да дастаўленага Тавару Пакупнік або Атрымальнік распісваецца ў Бланку дастаўкі замовы і аплачвае Тавар (у выпадку калі Тавар не быў аплачаны папярэдне). Пакупнік і / або Атрымальнік з дапамогай прастаўлення подпісу ў бланку дастаўкі замовы пацвярджае адсутнасць прэтэнзій да Тавару і належнае выкананне Прадаўцом абавязацельстваў па дастаўцы Тавару. Пры наяўнасці ў Пакупніка / Атрымальніка прэтэнзій да якасці, колькасці, камплектнасці і асартыменту Тавару, курьер, які ажыццявіў дастаўку Тавару, у прысутнасці Пакупніка або Атрымальніка ўносіць адпаведны запіс у накладную і / або Бланк дастаўкі замовы, якая(-і) падпісваецца Пакупніком або Атрымальнікам і кур’ерам у 2-х (двух) асобніках. Тавар, у дачыненні да якога выяўлены неадпаведнасці, вяртаецца кур’еру.

6.6. Рызыка выпадковай гібелі або выпадковага пашкоджання Тавару пры дастаўцы кур’ерскай службай пераходзіць да Пакупніка з моманту перадачы яму Тавару і прастаўлення Пакупніком або Атрымальнікам Тавару подпісу ў дакументах, якія пацвярджаюць дастаўку Тавару. У выпадку недастаўкі Замовы Прадавец пакрывае Пакупніку кошт папярэдне аплачанага Тавару і дастаўкі ў поўным аб’ёме на працягу 7 (сямі) рабочых дзён з даты атрымання ад Службы дастаўкі пацвярджэння страты Замовы.

6.7. Кошт дастаўкі Тавару ў адпаведнасці з п. 6.1.1 сапраўднай Публічнай аферты вызначаецца ў адпаведнасці з інфармацыяй, размешчанай на Інтэрнэт-старонцы па адрасе  http://www. hvilina.by.

6.10. Пакупнік разумее і згаджаецца з тым, што дастаўка ў адпаведнасці з сапраўднай Публічнай афертай з’яўляецца асобнай паслугай, што ажыццяўляецца альбо службай дастаўкі Прадаўца, альбо іншымі кур’ерскімі службамі, якая не з’яўляецца неад’емнай часткай набытага Пакупніком Тавару, выкананне якой заканчваецца ў момант атрымання Атрымальнікам Тавару і ажыццяўлення плацяжу за яго. Прэтэнзіі да якасці набытага Тавару, якія ўзніклі пасля атрымання і аплаты Тавару, разглядаюцца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 9 студзеня 2002 г. № 90-З “Аб абароне правоў спажыўцоў” і гарантыйнымі абавязацельствамі Прадаўца. У сувязі з гэтым набыццё Тавару з дастаўкай не дае Пакупніку права патрабавання дастаўкі набытага Тавару ў мэтах гарантыйнага абслугоўвання або замены, не дае магчымасці ажыццяўляць гарантыйнае абслугоўванне або замену Тавару з дапамогай выезду да Пакупніка і не мае на ўвазе магчымасць вяртання кошту дастаўкі Тавару ў выпадках, калі Пакупнік мае права на вяртанне грошай за Тавар як такі, у адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 9 студзеня 2002 г. № 90-З “Аб абароне правоў спажыўцоў”.

         Тэрміны выканання Замовы

Тэрмін выканання Замовы залежыць ад часу, неабходнага Прадаўцу на апрацоўку Замовы, і месца дастаўкі і вызначаецца пры прыняцці Замовы Прадаўцом у адпаведнасці з п. 5.5. сапраўднай Публічнай аферты.

Замова лічыцца выкананай з моманту:

- яе перадачы Пакупніку або Атрымальніку Прадаўцом на фактычны адрас дастаўкі, пазначаны Пакупніком пры афармленні Замовы;

 - перадачы Замовы Пакупніку супрацоўнікам паштовай службы месца атрымання Замовы ў краіне прызначэння на фактычны адрас дастаўкі, пазначаны Пакупніком у Замове. Распісваючыся ў атрыманні Замовы, Пакупнік пацвярджае яе выкананне;

- атрымання Замовы Пакупніком ў пунктах самавывазу тавару і аддзяленнях РУП «Белпошта».

Права ўласнасці на Замову пераходзіць да Пакупніка ў момант перадачы Тавару.

         7.Аплата Тавару.

7.1. Кошт Тавару паказваецца на Сайце ў беларускіх рублях Рэспублікі Беларусь.

7.2. Тэхнічнай памылкай з’яўляецца няправільны перанос дадзеных з Прайсаў на сайт Прадаўца ў Картку тавару, выкананы шляхам пераносу інфармацыі ў аўтаматычным рэжыме. У выпадку выяўлення Прадаўцом тэхнічнай памылкі (няправільнага ўказання цаны замоўленага Пакупніком Тавару), Прадавец неадкладна інфармуе аб гэтым Пакупніка па электроннай пошце і / або па тэлефоне і прапануе набыць Тавар па выпраўленай цане. У выпадку адмовы Пакупніка ад набыцця Тавару па выпраўленай цане альбо адсутнасці адказу Пакупніка і немагчымасці яго атрымання на працягу сутак з моманту зробленай Замовы, спрэчны Тавар выключаецца Прадаўцом з Замовы ў аднабаковым парадку альбо Замова анулюецца Прадаўцом цалкам у выпадку, калі спрэчны Тавар быў адзіным у Замове. Калі ануляваны Заказ або выключаны Тавар, у парушэнні гэтага дагавора, былі аплачаны, Прадавец вяртае Пакупніку аплачаную за Замову або Тавар суму тым жа спосабам, якім яна была выплачана, калі Бакі не дамовіліся пра іншае.

7.3. Цана Тавару на Сайце можа быць зменена Прадаўцом у аднабаковым парадку ў любы час. Цана Тавару, замоўленага Пакупніком, можа быць зменена ў аднабаковым парадку Прадаўцом да моманту прыняцця Замовы Прадаўцом ад Пакупніка, а таксама ў выпадку пратэрміноўкі выканання абавязацельстваў Пакупніком па аплаце адпаведнай Замовы.

7.3.1. Цана на Тавар, па якім атрымана пацвярджэнне Прадаўца пра прыняцце Замовы на Тавар, а таксама цана Тавару, аплачанага Пакупніком у адпаведнасці з умовамі Публічнай аферты, змене Прадаўцом не падлягае, за выключэннем выпадкаў, прадугледжаных п. 7.2 сапраўднай Публічнай аферты.

7.4. Няправільнае ўказанне цаны Тавару і змяненне цаны Тавару не з’яўляюцца тоеснымі паняццямі.

7.5. Пакупнік можа ажыццявіць аплату Тавару, замоўленага ў Прадаўца, адным з наступных спосабаў:

7.5.1. Папярэдняя аплата з выкарыстаннем банкаўскай карткі, выкарыстоўваючы анлайн-аплату ці на пункце самавывазу;

7.5.2. Аплата пры атрыманні Тавару наяўнымі грашовымі сродкамі або з выкарыстаннем банкаўскай карткі прадстаўніку Прадаўца ў момант дастаўкі ўласнай кур’ерскай службай або службай дастаўкі. Пры дастаўцы іншай службай дастаўкі магчыма аплата толькі ў наяўнай форме, з дапамогай банкаўскай растэрміноўкі, анлайн-аплата і аплата праз сістэму АРІП і недаступна аплата па тэрміналу.

7.5.3. Аплата праз сістэму “Разлік” (АРІП)

 Для правядзення плацяжу неабходна:

  1. Зайсці на сайт інтэрнэт-банка, сістэмы электронных грошай, альбо выкарыстаць інфакіёск або тэрмінал прыёму наяўных грошай.
  2. У меню пункт, які змяшчае назву сістэмы “Разлік” або АРІП.
  3. Далей з спісу выбраць па чарзе “інтэрнэт-крамы/сэрвісы”. Далей выберыце літару “i”, затым “hvilina.by | нумар паслугі 4713691”.
  4. Выбраць паслугу, якую неабходна аплаціць.
  5. Для аплаты Тавару ўвесці ў адпаведнае поле нумар Замовы (можна ўдакладніць у аператара call-цэнтра), затым Прозвішча, Імя, Імя па бацьку.
  6. Увесці суму плацяжу (калі не пазначана).
  7. Праверыць карэктнасць інфармацыі.
  8. Націснуць здзейсніць плацеж.

7.6. Даступнасць указаных у п. 7.5. спосабаў аплаты для канкрэтнага Пакупніка вызначаецца Прадаўцом у аднабаковым парадку. Пакупніку паведамляецца аб даступных яму спосабах аплаты Тавару па электроннай пошце і / або па тэлефоне менеджарам, які абслугоўвае Заказ. Пакупнік мае права выбраць любы даступны яму спосаб аплаты Тавару. Прадавец мае права згодна са сваім меркаваннем і з улікам тэхнічнай магчымасці змяняць спіс спосабаў аплаты Тавару, даступных канкрэтнаму Пакупніку.

7.7. Неаплата Тавару Пакупніком у тэрмін, прадугледжаны Публічнай афертай, не з’яўляецца адмовай Пакупніка ад выканання ўмоў Публічнай аферты, а з’яўляецца фактам невыканання Пакупніком абавязацельстваў па аплаце адпаведнай Замовы.

7.8. Аперацыі па банкаўскіх картках здзяйсняюцца трымальнікам карткі.

7.9. У мэтах недапушчэння выпадкаў неправамернага выкарыстання банкаўскіх картак пры аплаце Тавару ўсе Замовы, аформленыя на Сайце, правяраюцца Прадаўцом. У мэтах праверкі асобы ўладальніка і яго правамоцнасці на выкарыстанне карткі Прадавец мае права запатрабаваць ад Пакупніка, які аформіў такую Замову, прад’яўлення дакумента, які сведчыць асобу.

7.10. Прадавец мае права прадастаўляць скідкі на Тавары і ўсталёўваць праграму бонусаў. Віды скідак, бонусаў, парадак і ўмовы налічэння вызначаюцца Прадаўцом самастойна, пазначаны на Сайце і могуць быць зменены Прадаўцом у аднабаковым парадку.

7.11. Прадавец мае права абмежаваць даступнасць асобных спосабаў аплаты Тавараў у залежнасці ад кошту Замовы.

7.12. На суму папярэдняй аплаты Пакупніка Прадаўцом не выплачваюцца працэнты, прадугледжаныя заканадаўствам Рэспублікі Беларусь. 

  1. Вяртанне Тавару і грашовых сродкаў

8.1. Вяртанне Тавару ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Умовамі вяртання, названымі на Сайце па адрасе hvilina.by.

8.2. Вяртанне Тавару належнай якасці

8.2.1. Пакупнік мае права адмовіцца ад замоўленага Тавару да моманту наступлення наступнай падзеі:

пры набыцці Тавару на ўмовах папярэдняй аплаты – да моманту ажыццяўлення папярэдняй аплаты, калі іншае не прадугледжана Бакамі;

пры набыцці Тавару на ўмовах аплаты па факце – не пазней за 5 (пяці) дзён з даты прыняцця Замовы на Тавар Прадаўцом, калі іншае не прадугледжана Бакамі.

8.2.2. Пры адмове Пакупніка ад папярэдне аплачанага Тавару (у выпадку ўзнікнення дадзеных абставінаў), Прадавец мае права адмовіцца ад выканання сваіх абавязацельстваў па сапраўднай Публічнай аферце (адпаведнай Замове), а ажыццёўленая Пакупніком папярэдняя аплата з’яўляецца памерам кампенсаваных страт, звязаных з выдаткамі Прадаўца па выкананні адпаведнай Замовы Пакупніка і не падлягае кампенсацыі Прадаўцом, калі іншае не прадугледжана пагадненнем паміж Прадаўцом і Пакупніком.

8.2.3. Не падлягаюць абмену і вяртанню гадзіннікі належнай якасці, названыя ў пераліку, зацверджаным Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь № 778 ад 14.06.2002 года.

8.3. Вяртанне Тавару неналежнай якасці:

8.3.1. Пад Таварам неналежнай якасці маецца на ўвазе Тавар, якія мае недахопы і не можа забяспечыць выкананне сваіх функцыянальных якасцяў. Адрозненне элементаў дызайну або афармлення ад заяўленага на Сайце апісання не з’яўляецца прыкметай неналежнай якасці.

8.3.2. Пакупнік мае права вярнуць Тавар неналежнай якасці ў межах гарантыйнага тэрміну, устаноўленага на Сайце Прадаўца ў картцы адпаведнага Тавару.

8.3.3. У выпадку вяртання няякаснага Тавару Пакупніком Прадавец вяртае выплачаныя за Тавар грашовыя сродкі ў суме, названай у чэку аб аплаце Тавару.

8.3.4. Прадавец мае права правесці праверку якасці Тавару. У выпадку, калі ў выніку праверкі якасці Тавару Прадаўцом было вызначана, што недахопы Тавару паўсталі па прычыне неналежнага выкарыстання такога Тавару, Прадавец мае права вярнуць Пакупніку Тавар без кампенсацыі яго кошту.

8.3.5. У выпадку нязгоды Пакупніка з вынікамі праведзенай Прадаўцом праверкі якасці Тавару, ён можа самастойна звярнуцца ў незалежную экспертную ўстанову для правядзення экспертызы Тавару.

8.3.6. Выдаткі за правядзенне незалежнай экспертызы пакрываюцца Прадаўцом Пакупніку ў выпадку ўказання ў Заключэнні аб правядзенні незалежнай экспертызы, што недахопы Тавару ўзніклі з прычыны вытворчага браку або з іншых прычын, якія ўзніклі да перадачы Тавару Пакупніку і не з прычыны неналежнага выкарыстання Тавару.

8.3.7. У выпадку ўказання ў Заключэнні аб правядзенні незалежнай экспертызы на ўзнікненне недахопаў Тавару з прычыны неналежнага выкарыстання Тавару, выдаткі па правядзенні экспертызы нясе Пакупнік.

8.3.8. Тавар неналежнай якасці, недахопы якога паўсталі па віне Пакупніка, вяртанню не падлягае.

8.3.9. Патрабаванні аб вяртанні выплачанай за Тавар грашовай сумы ў выпадку, прадугледжаным Законам РБ «АБ абароне правоў спажыўцоў», падлягаюць задавальненню на працягу 7 (сямі) дзён з дня прад’яўлення адпаведнага патрабавання і атрымання Тавару, які вяртаецца Прадаўцом (арт. 24 Закона РБ «АБ абароне правоў спажыўцоў»).

8.4. Вяртанне грашовых сродкаў, выплачаных Пакупніком за Тавар, які вяртаецца, ажыццяўляецца тым жа спосабам, якім быў здзейснены плацеж за Тавар, гэта значыць шляхам вяртання выплачаных за Тавар грашовых сродкаў на банкаўскую картку Пакупніка або паштовым пераводам на адрас Пакупніка.

8.5. Пакупнік абавязаны захоўваць квітанцыю, якая пацвярджае адпраўку Тавару Прадаўцу, а таксама вопіс укладання ў адпраўленне.

8.6.  У адпаведнасці з арт. 28 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб абароне правоў спажыўцоў» ад 9 студзеня 2002 г. № 90-З Пакупнік мае права на працягу 14 (чатырнаццаці) дзён з моманту перадачы яму Тавару, вярнуць Прадаўцу Тавар належнай якасці або абмяняць яго на аналагічны Тавар іншага памеру, формы, габарыту, фасону, афарбоўкі або камплектацыі, зрабіўшы ў выпадку розніцы ў кошце неабходны пераразлік з Прадаўцом.

Вяртанне Тавару ажыццяўляецца сіламі і за кошт Пакупніка на адрас: МБП: г. Мінск, вул. Сурганава, д. 27, оф. 33;

КБТ: МКАД, вул. 5-ы кіламетр, д. 21, Рампа № 12.

Патрабаванне спажыўца аб абмене або вяртанні Тавару падлягае задавальненню, калі Тавар не быў ва ўжыванні, захаваны яго спажывецкія ўласцівасці і маюцца доказы набыцця яго ў дадзенага Прадаўца. У выпадку абмену альбо вяртання Тавару спажывец абавязаны вярнуць Тавар у спажывецкай упакоўцы, калі Тавар быў прададзены ў такой упакоўцы.

  1. Адказнасць

9.1. Прадавец не нясе адказнасці за шкоду, прычыненую Пакупніку з прычыны неналежнага выкарыстання Тавараў, набытых у Інтэрнэт-краме.

9.2. За невыкананне або неналежнае выкананне ўмоў сапраўднага Дагавора Бакі нясуць адказнасць у адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь. Прадавец не нясе адказнасці за немагчымасць абслугоўвання Пакупніка па якіх-небудзь незалежных ад яго прычынах, уключаючы парушэнне працы ліній сувязі, няспраўнасць абсталявання, невыканання абавязацельстваў пастаўшчыкоў тых ці іншых паслуг і да т.п.

9.2.1. У выпадку прадастаўлення Пакупніком недакладнай інфармацыі аб яго кантактных дадзеных, адрасе дастаўкі Замовы або яе колькасці, Прадавец за неналежнае выкананне Замовы адказнасці не нясе.

9.2.2 Прадавец не нясе адказнасці за немагчымасць абслугоўвання Пакупніка па якіх-небудзь незалежных ад яго прычынах, уключаючы парушэнне працы ліній сувязі, няспраўнасць абсталявання, невыканання абавязацельстваў пастаўшчыкоў тых ці іншых паслуг і пад.

9.3. Дзеянне неадольнай сілы (форс-мажор)

9.3.1. Бакі вызваляюцца ад адказнасці за невыкананне або неналежнае выкананне абавязацельстваў па Дамове на час дзеяння неадольнай сілы. Пад неадольнай сілай Бакі разумеюць надзвычайныя і неадольныя пры дадзеных умовах абставіны, якія перашкаджаюць выкананню сваіх абавязацельстваў Бакамі па гэтым Дагаворы. Да іх адносяцца стыхійныя з’явы (землятрусы, паводкі і да т.п.), абставіны грамадскага жыцця (ваенныя дзеянні, надзвычайныя палажэнні, забастоўкі, эпідэміі і да т.п.), дзеянні меры дзяржаўных органаў (якія прама ці ўскосна ўплываюць на які-небудзь з Бакоў.). На працягу гэтага часу Бакі не маюць узаемных прэтэнзій, і кожны з Бакоў прымае на сябе, сваю рызыку наступствы форс-мажорных абставінаў.

  1. Канфідэнцыяльнасць і абарона інфармацыі

10.1. Персанальныя дадзеныя Пакупніка апрацоўваюцца ў адпаведнасці з Законам “Аб інфармацыі, інфарматызацыі і абароне інфармацыі” ад 10 лістапада 2008 г. № 455-З.

10.2. Пры рэгістрацыі на Сайце Пакупнік падае наступную інфармацыю: Прозвішча, Імя, Імя па бацьку, кантактны нумар тэлефона, адрас электроннай пошты, адрас дастаўкі тавару.

10.3. Падаючы свае персанальныя дадзеныя Прадаўцу, Пакупнік згаджаецца на іх апрацоўку Прадаўцом, у тым ліку ў мэтах выканання Прадаўцом абавязацельстваў перад Пакупніком у рамках сапраўднай Публічнай аферты, прасоўвання Прадаўцом тавараў і паслуг, правядзення электронных і sms-апытанняў, кантролю вынікаў маркетынгавых акцый, кліенцкай падтрымкі, арганізацыі дастаўкі тавару Пакупніку, правядзенне розыгрышаў прызоў сярод Пакупнікоў, кантролю задаволенасці Пакупніка, а таксама якасці паслуг, якія аказваюцца Прадаўцом.

10.4. Пад апрацоўкай персанальных дадзеных разумеецца любое дзеянне (аперацыя) або сукупнасць дзеянняў (аперацый), якія здзяйсняюцца з выкарыстаннем сродкаў аўтаматызацыі або без выкарыстання такіх сродкаў з персанальнымі дадзенымі, уключаючы збор, запіс, сістэматызацыю, назапашванне, захоўванне, удакладненне (абнаўленне, змяненне), выманне, выкарыстанне, перадачу (у тым ліку перадачу трэцім асобам, не выключаючы трансгранічную перадачу, калі неабходнасць у ёй паўстала ў ходзе выканання абавязацельстваў), абязлічванне, блакіраванне, выдаленне, знішчэнне персанальных дадзеных.

10.4.1. Прадавец мае права адпраўляць інфармацыйныя, у тым ліку рэкламныя, паведамленні на электронную пошту і мабільны тэлефон Пакупніка з яго згоды, выяўленай з дапамогай здзяйснення ім дзеянняў, якія адназначна ідэнтыфікуюць гэтага абанента і якія дазваляюць дакладна ўстанавіць яго волевыяўленне на атрыманне паведамлення. Пакупнік мае права адмовіцца ад атрымання рэкламнай і іншай інфармацыі без тлумачэння прычын адмовы шляхам інфармавання Прадаўца аб сваёй адмове па тэлефоне + 375 (29) 3330484 альбо з дапамогай накіравання адпаведнай заявы на электронны адрас Прадаўца: info@hvilina.by з тэмай ліста “Адмова ад рассылкі”. Сэрвісныя паведамленні, якія інфармуюць Пакупніка аб Замове і этапах яго апрацоўкі, адпраўляюцца аўтаматычна і не могуць быць адхіленыя Пакупніком.

10.4.2 Адкліканне згоды на апрацоўку персанальных дадзеных ажыццяўляецца шляхам адклікання акцэпту сапраўднай Публічнай аферты. Дадзеная Пакупніком згода на апрацоўку яго персанальных дадзеных з’яўляецца бестэрміновай і можа быць адклікана з дапамогай накіравання Пакупніком пісьмовай заявы ў адрас аператара на паштовы адрас.

10.5. Прадавец мае права выкарыстоўваць тэхналогію “cookies”. “Cookies” не ўтрымліваюць канфідэнцыяльную інфармацыю. Пакупнік дадзеным дае згоду на збор, аналіз і выкарыстанне cookies, у тым ліку трэцімі асобамі для мэт фарміравання статыстыкі і аптымізацыі рэкламных паведамленняў.

10.6. Прадавец атрымлівае інфармацыю аб ip-адрасе наведвальніка Сайта www.hvilina.by. Дадзеная інфармацыя не выкарыстоўваецца для ўстанаўлення асобы наведвальніка.

10.7. Прадавец не нясе адказнасці за звесткі, прадастаўленыя Пакупніком на Сайце ў агульнадаступнай форме.

10.8. Прадавец мае права ажыццяўляць запіс тэлефонных размоў з Пакупніком. Пры гэтым Прадавец абавязваецца: прадухіляць спробы несанкцыянаванага доступу да інфармацыі, атрыманай у ходзе тэлефонных перамоваў, і / або перадачу яе трэцім асобам, якія не маюць непасрэднага дачынення да выканання Замовы.

  1. Тэрмін дзеяння Публічнай аферты

11.1. Сапраўдная Публічная аферта ўступае ў сілу з моманту яе акцэпту Пакупніком у адпаведнасці з п. 2.3. сапраўднай Публічнай аферты і дзейнічае да моманту адклікання акцэпту Публічнай аферты. Адкліканне Аферты (Дагавора) можа ажыццяўляцца Прадаўцом у любы час, але гэта не з’яўляецца падставай для адмовы ад абавязацельстваў Прадаўца па ўжо заключаных дагаворах. Прадавец абавязваецца размясціць апавяшчэнне аб адкліканні Аферты ў сваёй інтэрнэт-краме з указаннем дакладнага часу адклікання Аферты, не менш чым за 12 гадзін да факту наступлення падзеі адклікання (прыпынення) дзеяння Аферты.

  1. Дадатковыя ўмовы

12.1. Прадавец мае права пераўступаць альбо якім-небудзь іншым спосабам перадаваць свае правы і абавязкі, якія вынікаюць з яго адносін з Пакупніком, трэцім асобам.

12.2. Інтэрнэт-крама і сэрвісы, якія прадстаўляюцца, могуць часова часткова або цалкам быць недаступныя па прычыне правядзення прафілактычных ці іншых работ або па любых іншых прычынах тэхнічнага характару. Тэхнічная служба Прадаўца мае права перыядычна праводзіць неабходныя прафілактычныя ці іншыя работы з папярэднім паведамленнем Пакупнікам або без такога.

12.3. Да адносін паміж Пакупніком і Прадаўцом прымяняюцца палажэнні заканадаўства Рэспублікі Беларусь.

12.4. У выпадку ўзнікнення ў Пакупніка пытанняў па куплі тавараў і аказанні паслуг Прадаўцом у адпаведнасці з сапраўднай Публічнай афертай, а таксама ў выпадку ўзнікнення прэтэнзій па парадку і ўмовах куплі Тавару і аказання паслуг, Пакупнік можа звярнуцца на ўваходную лінію Call-цэнтра па тэлефонах, пазначаных на Сайце Прадаўца, або па электроннай пошце ці іншым даступным Пакупніку спосабам на адрас Прадаўца. Усе спрэчкі, якія ўзнікаюць, Бакі будуць імкнуцца вырашыць шляхам перамоваў, пры недасягненні пагаднення спрэчка можа быць перададзена на разгляд у суд у адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

12.5. Прызнанне судом несапраўдным аднаго або некалькі палажэнняў сапраўднай Публічнай аферты не цягне несапраўднасць іншых палажэнняў і Публічнай аферты ў цэлым.

12.6. Карыстаючыся паслугамі Сайта, Пакупнік пацвярджае, што азнаёмлены з усімі пунктамі гэтага Дагавора і безумоўна прымае іх.

  1.  Рэквізіты Прадаўца.

 ТАА "Гадзіннікавая мануфактура Хвіліна"

Адрас:

Беларусь, г. Мінск, пр-т. Машэрава, 11, пам. 1.

 220029 Тэл.: +375-29-333-0-484 info@hvilina.by

ААТ "Белгазпрамбанк" ЦБП № 707, БІК OLMPBY2X

 р/р: BY81OLMP30120000841930000933 (BYN)

 УНП 691779176 Тэл. + 375293330484

 e-mail: info@hvilina.by

To order call back
Return to top
ORDER IN 1 CLICK